Pamiętacie jeszcze stepper?

Mało kto pamięta… A efekty ćwiczeń na tym urządzeniu są naprawdę obiecujące, więc warto sobie o nim przypomnieć. Dlaczego i jakie korzyści płyną z treningu na stepperze? Przeczytajcie nasz artykuł i przekonajcie się sami! 😉

Jeśli zależy Wam na wyszczupleniu dolnych partii ciała, szczególnie ud, łydek i pośladków, to stepper będzie idealnym wyborem. Urządzenie doskonale wzmacnia mięśnie, odchudza, poprawia kondycję, a na dodatek zajmuje mało miejsca i możecie na nim ćwiczyć, kiedy tylko macie czas i ochotę!

Jak ćwiczyć na stepperze?

Dlaczego warto kupić stepper?

Stosunkowo szybkie efekty ćwiczeń bez wielkiego wysiłku to bez wątpienia jedna z podstawowych zalet steppera. Małe rozmiary urządzenia pozwalają umieścić stepper w mieszkaniu o niewielkim metrażu, co pozwoli trenować nawet podczas oglądania telewizji i sprawi, że trening będzie łatwy, przyjemny i nie będzie wymagał od Was specjalnego przygotowania. Wystarczy wejść na stepper i ćwiczyć – w dowolnym miejscu w domu i o dowolnej, odpowiedniej dla Was porze. Stepper to przyrząd szczególnie polecany Paniom, którym zależy na uzyskaniu jędrnych pośladków, szczupłych ud oraz łydek. Łącząc w sobie elementy treningu cardio i siłowego, poprawia także krążenie i skutecznie zwiększa kondycję. Na tym jednak nie koniec…

Istotne zalety steppera:

  • Stepper jest lekki i zajmuje mało miejsca;
  • Łatwy w transporcie i przechowywaniu;
  • Stosunkowo tani – najprostszy egzemplarz 134 zł;
  • Pozwala wzmacniać mięśnie, zwiększa tętno i poprawia kondycję;
  • Przyspiesza spalanie tkanki tłuszczowej;
  • Zwalcza cellulit;
  • Można ćwiczyć o dowolnej porze;
  • Modele z wbudowanym komputerem pozwalają śledzić efekty odchudzania;
  • Trening bezpieczny dla stawów, nie grozi poważnymi kontuzjami.

Efekty ćwiczeń na stepperze

Wystarczy zaledwie 20-minutowy trening 3 razy w tygodniu, aby uzyskać następujące efekty ćwiczeń na stepperze:

  • Wyszczuplenie i wyrzeźbienie dolnych partii ciała – ud, łydek i pośladków;
  • Ujędrnienie skóry i redukcja cellulitu;
  • Szybka utrata kilogramów;
  • Poprawa kondycji;
  • Poprawa wydolności oddechowo-krążeniowej organizmu;
  • Modele z linkami – wyrzeźbienie górnych partii ciała, wzmocnienie mięśni brzucha i mięśni ramion.

Nasza oferta stepperów

Jak ćwiczyć, by osiągnąć efekty?

Ćwiczyć należy wykonując długie, bądź krótkie, ale koniecznie płynne ruchy naśladujące wchodzenie po schodach. Stopy muszą być ułożone symetrycznie i przylegać do podłoża. Sylwetka natomiast powinna być wyprostowana, a mięśnie brzucha napięte. Gwarantujemy, że efekty przyjdą bardzo szybko. Zatem do dzieła! Ćwiczymy, nie śpimy! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *