Aerobik dla każdego!

Tak, wiemy. Większości Aerobik kojarzy się z salą pełną kobiet, które naśladują ruchy instruktorki/a, więc po co poruszamy temat. A po to, że dziś wyznamy Wam prawdę i może nie jeden z Was zdecyduje się na ćwiczenia tego typu. 😉

Aerobik cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem na całym świecie. To sport bardzo popularny także w Polsce. Niestety, głównie w gronie kobiecym. A to podstawowy błąd. Aerobik uprawiać może każdy i jeżeli Ty także chcesz dołączyć do grona zwolenników tej aktywności fizycznej, mimo, że jesteś facetem, to śmiało, nie krępuj się. 🙂

Aerobik dla każdego

Aerobik to sport dla każdego.

 

Od czego zacząć przygodę z Aerobikiem?

O ile Aerobik uprawiać może każdy, to istotne jest, by zacząć od podstaw. Aerobik to bowiem nic innego jak trening fizyczny, którego forma opiera się o zasady intensywnej wymiany tlenu. Popularność Aerobiku polega na tym, że z jego zalet mogą korzystać zarówno osoby, którym zależy na zrzuceniu zbędnych kilogramów, jak i sportowcy, którzy chcą wzmocnić mięśnie i rozciągnąć ciało.

Jak ćwiczyć Aerobik?

Jak ćwiczyć Aerobik?

 

Jak ćwiczyć?

Efekty, które chcemy osiągnąć są w zasięgu, bardzo blisko. Wszystko zależy od prawidłowego wyboru typu wykonywanych ćwiczeń Aerobik. Dlatego, by móc dobrać odpowiedni trening, warto zapoznać się z rodzajami ćwiczeń Aerobik.

  • Aerobik Cardio, którego celem jest wzmocnienie i poprawa krążenia. Tego typu ćwiczenia najlepiej sprawdzą się dla osób, którym zależy na schudnięciu. Wśród ćwiczeń możemy wyróżnić kilka podstawowych, tj. fat burner, zajęcia oparte na hi-low, latino aerobic, zumba, aeroboxing i wszystkie, którym towarzyszy taniec.
  • Aerobik Muscle, który pomaga wzmocnić mięśnie. Ten rodzaj aerobiku dedykujemy osobom, którzy pragną wyrzeźbionego i elastycznego ciała. Do ćwiczeń należy zaliczyć m.in. trening obwodowy, body shape, fit ball.
  • Aerobik Cooling, wzmacniający, rozciągający i uelastyczniający mięśnie. To doskonały trening dla osób, którzy szukają aktywnej formy wypoczynku. Do typowych ćwiczeń zaliczamy tu pilates, jogę i streching. Tu przyda się dobrej jakości mata do ćwiczeń.

Podsumowując, Aerobik to doskonała forma treningu dla każdego. Należy tylko wybrać odpowiednią grupę ćwiczeń, które zapewnią optymalne korzyści, dopasowane do indywidualnych potrzeb. Polecamy Wam Aerobik, choćby ze względu, że nie trzeba posiadać wyśmienitej kondycji, by rozpocząć przygodę z tym sportem. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *